Birsta

Idag har jag och gumman varit på Birsta, handlade lite smått och gott till mig och Julia. Vi ska dit på Fredag igen om skattepengarna kommer , och då ska även min mamma och pappa med :) Mamma var så sugen på att åka till Birsta så vi får hoppas att några pengar rullar in i veckan. För vi kan ju offra oss att åka dit , för Birsta gíllar vi inte ;)
Efter vi varit i Birsta så for vi till Sunnås där Fredrik var och tvättade skotarn, Julia åkte lite traktor och härjade lite. Sedan efter det for vi till Holm och åt lite mat och var ner till vattnet och tittade .

Nu på kvällen har jag varit på en prommis, blev bara en timme idag men jag hade tempo och inge vila som jag brukar ha uppe i skogen, Haha ! Musiken på högsta volym och en hund som gick efter mig, Clara var inte sugen på att gå idag tror ja men det fick hon så lov att göra endå .


Är det någon som vet hur man sätter mitt namn på alla kort man lägger ut ?! Eller ännu bättre , någon som vet hur man gör kort kopieringsskyddade?!

Nu ska jag slänga in några bilder från dagen och sen se på film ..

Julia tar en vatten paus :)



Julia och gammelfarfar hennes , och ni som kan se och undrar varför Julia har en hjälm på sig så är det för att hon åkte fyrhjuling ner till vattnet :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0