Fredag

Idag vaknade gumman vid sex och trodde att vi skulle åka till Birsta , men jag fick henne att somna om till kvart i sju :) Sen var det tjat om Birsta , så vi for vid 9 , skulle möta mamma och pappa vid halv tio. Gick in på coop och där hittade Julia en bil man kunde åka i och sen provcycklade hon lite inne i affären också, gogumman min <3
Sen blev det Birsta city , Julia fick lite grejor av mig och av mamma och pappa. Åt på Mcdonalds och sen åkte vi på Willys och sen hem. Julia somnade självklart i bilen så jag satt kvar i 40 min så hon fick sova lite :) Fick sällskap av Jenny i bilen också :) Kul att titta på folk, men det var bara tre stycken som gick förbi, men det är ju bättre än ingen ;)

Jag tror att jag såg en VARG på vägen hem :/ Eller så var det bara en stor jäkla jämthund som ätit annabola eller nått liknande . Haha men jag tror att det var en varg iaf , och mörk var den också, nää fy fasiken tänk om det verkligen var en . Lär ju stå i tidningarna kanske för det var en till bil som åkte förbi , sakta och tok tittade . Aja hoppas den människan tog ett kort , tänk om jag kom på den iden när jag åkte förbi :) Aja skitsamma!!

Jenny har varit med oss idag, mycket trevligt att ha vännen på besök . Tror nog att det är min och Julias tur att hälsa på henne i Sörberge någon dag .


Måste bara berätta, Julia går runt och säger att hon ska ringa sina barnbarn, hahaha fattar inte vart hon får allt ifrån. Och hennes dockor är hennes barnbarn , så man har tydligen blivit gammelmormor :P Samma igår sa hon att hon hade en röv och då frågade jag vem som hade lärt henne att säga det, då svarade hon "momma och moffa, fyyyy moffa " med bestämd röst .


Ska bjuda på några bilder idag :)





Mammas gojänta , mitt allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0