Lördag

Ja idag har vi varit på Birsta . Började men en sväng på HM för jag skulle handla lite små saker. Sen till Max och äta lite mat med mina föräldrar. Sen gick vi på Ikea men det var så jäklans lång kö så vi lämnade bara grejorna på en hylla och gick ut , for till Rusta istället och där hittade jag en sån där sparkcyckel, Julia har tjatat om en sån och jämt när vi är på någon affär där dom har sånna så skriker hon att hon vill ha en. Så idag fick hon en, den var lite mindre och kostade endas 199 så det var ingen snack om saken , klart jänta min ska ha en sån :)

Ja det var lite om dagen . Även att vi har tittat på Victorias bröllop på tvn idag, trode aldrig att jag skulle se det men det gick faktiskt att se :)

Gumman väntar på att Pappa Fredrik ska montera klart :)




Och här får hon äntligen prova den :)



En bild på morsan , från igår innan jag skulle gå på prommis



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad lik Julia är dig!! :-)

2010-06-20 @ 09:11:24
URL: http://emelieth.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud så söt hon är julia , lik mor sin ;)

2010-06-20 @ 22:27:39
URL: http://emeliebergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0