Måndag

Nu är det Måndag igen, skulle varit ledig denna vecka också men det blir jobb Mån-Tis 13-21,45 . Har ingen lust att jobba men pengar behövs så vad gör man, speciellt nu när det är så myckt på g . Så då är aldrig fel med pengar, tänk om man kunde vinna lite istället så man fick vara hemma på sommarn och bara njuta . Men men , så blir det inte den här sommarn . Får nöja mig med att man bara går i skolan två dagar i veckan annars så man är ju mycket ledig endå. Ska på någon utbildning på Torsdag i stan mellan 9-13 också.

Det gick kanon att lämna älsklingen min på dagis idag också, hon grinade inte . Hon gick till fönstret och vinkade och det känns ju skönt när det är så för då vet jag att hon har det bra :) Kanske var för att hon gick och tittade efter en speciell liten kille ;) Tror visst att hon är lite småååå kär , hehe :) Igår var vi hos Fredriks chef och hans familj och deras pojk skulle Julia pussa , och så visade hon hur hon skulle göra , även att hon skulle använda tunga , haha fattar inte vart hon får allt ifrån :)

Och jag måste bara berätta att grillen är åter igen hittad , haha . Men nu jävlar kommer den skruvas fast på bilen . Var min mamma och pappa som hade hittat den på vägen vid dom. Så det var ju tur att den inte låg på E4an eller timmervägen som jag trodde :P

Nu ska jag ta och städa lite här hemma , sen göra mig i ordning för jobb.



Så här snygg var man när man skulle till Birsta i Fredags:)




Julias ny skor , så nu har mor och dotter lika :) Fast hon har vita och jag röda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0