Måndag

Nu är jag ledig i två veckor, så jäkla skönt . Ska snart gå med Jullan till dagis, tänkte att hon skulle vara ledig med mig hela veckan men dom på dagis tyckte hon skulle gå några dagar iaf, hon ska börja på det riktiga dagiset idag. Tycker att det är lite tråkigt för både jag och Julia gillade det andra dagiset som dom hade fixat. Men det här blir nog toppen bra det också skulle jag tro.

Ja, vad ska man hitta på idag då medans Jullan är på dagis då.. Kanske putsa några fönster , för det behövs verkligen. Kanske man ska ta en prommis med hunden också. Nää nu ska jag ta och mysa med gumman innan vi ta och går till dagis :) Hon ligger i vagnen och tittar på tv , och jag förstår henne för det är nog mysigare att ligga där än i soffan , gogumman min <3



Clara och Julia när dom busade igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0