Onsdag

Vilken toppen dag det har varit hittills idag. Snart ska jag hämta min älskling från dagis, hon ville inte vara hemma med mig idag . Men det är bara bra att hon trivs på dagis och vill gå dit :) Jag skäms , jag pratade med min mamma i telefon jätte länge i morse, och nu för en stund sen kom jag på att hon fyller år idag, så jag vart tvungen att ringa och gratta henne även att hon ska hit senare . Men vi grattade henne i Lördags så jag tänkte inte på att hon fyller år idag. Men men :) Så kan det vara. Nää nu ska jag dra på mig skorna och tralla bort på dagis :)

Gumman min <3




Och en egobild :)


Kommentarer
Postat av: Jenny Åström

så fina kort, sådan mor sådan dotter ;)

2010-06-16 @ 22:07:22
URL: http://jnyastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0