Onsdag

Idag ska man jobba igen då, mellan 15-21,45 . Igår var jag ledig så då fick prinsessan min vara hemma med mig, vi for och hämtade upp min mormor och åkte till Birsta och handlade mat . Jag vart så stolt över Julia igår, när jag stod och packade matvarorna sa hon att hon var kissis . Men jag trodde hon sa så bara för att. Men några sekunder senare sa hon MAMMA KISSIS, så det var bara att springa och låna toan och hon kissade på toaletten, Mammas stora tjej :) Och hon var utan blöja på dagis i Måndags också.. Så nu är det nog nära att vi har en blöjfri liten dam på dagarna . Var sååå nära förut men hon slutade gå på toa/potta när hon började på dagis . Men nu såå :) Och hon var så rolig igår, hon ville åka sån där bil man stoppar in pengar i men varken jag eller mormor min hade lösa pengar så vi sa nej , då satt hon och frågade om pengar till folk som gick förbi, haha ! Jaa det var lite från dagen igår.  Imorgon är man ledig både jag och gumman så då ska vi fara upp till mina föräldrar och tvätta, finns fan ingen tvätt tid här som passar oss. Sen blir det jobb Fre-Lör sen ledig Sön-Mån :)

Just nu längtar jag tills den 18 Augusti för då ska vi till Finland , ska bli roligt att få träffa släkten :) Plus att dom får träffa Jullan för alla har inte gjort det än . Vi blir borta från 18 -23 , ska bli härligt .. Aja , nu ska jag fortsätta plocka lite här hemma :)


Hehe busungen min ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0