Onsdag

Jag och min kära vän Jenny har varit med om en skräck resa. Vi skulle till skogen med en matlåda till Fredrik men det var så att vi körde fel , ungefär 3 mil och då var det bara att vända och köra tillbaka. Och det var som att köra en hinderbana , pinnar på vägen, peab gubbar som man fick köra runt, men vi fick se en del av skogen har att erbjuda idag iaf. Och när vi väl va framme så fikade vi med Fredrik och då spiller han ut sin kaffekopp i mitt knä och det första han gör är att börja torka golvet . Och inte nog med det så höll jag på bränna upp min tröjja på gasolspisen , bara massa tok blev det. Men vi har haft jävligt roligt :)

Vi skulle även hinna åka och leta min grill som jag tappade igår , men det hann vi inte , tack vare skogresan som gick lite snett .. Så min bil är numera grill lös . Så det blir nog att köpa en ny .

Nu väntar vi på att klockan ska bli tre så vi kan hämta Gumman min på dagis sen ska vi hem och göra mat , vi ska göra lasagne idag, smarrigt :) 

Slänger in några bilder senare ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

vilken dag, vilket minne och så många skratt :D hehe, du och jag ihop vännen :) ä nnu ett minne för livet :)

2010-06-09 @ 22:18:47
URL: http://jnyastrom.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0