Rädd

Efter jag hämtade Jullan från dagis så for hon och jag upp till mamma och pappa och hälsade på . När vi var på väg hem och vi kör på E4an så smäller det till på bilen och upp på rutan, det var något fyrkantigt som flög på bilen.Rädd som fan blev jag så det enda jag får ur mig är VA FAN! Så Julia satt och sa så sen , gullungen min <3 Troligen så var det lastbilen jag mötte som tappade något . Aja vi får se Fredrik skulle titta på bilen när han kom hem om det blev något märke eller så . Men iaf när det där hände så tänkte jag att det säkert kommer komma ett djur ut på vägen . Och mycket riktigt så kom det en räv när jag var vid Bergeforsen , haha ! Jag såg den på långt håll så det var lugnt . Tror jag inte ska utbilda mig till undersköterska ,  ska nog satsa på en karriär som synsk eller nått liknande ..

Julia ringde även och grattade sin morbror förut, så gulligt . Hon pratade mycket och sa Grattis flera gånger :)
Hon har även börjat säga så mycket roligt tex igår när Fredrik skulle prata med henne ,

F - Har du sovit på dagis idag då ?!
J- Inte tid nu pappa, jag badar faktiskt.

Haha då hade hon inte tid för hon badade, mammas stortjej <3


Nä , nu orkar jag inte sitta här nå mer :) Bjuder på någon bild senare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0