Tisdag

Oj så tråkigt jag har. Idag har jag varit duktig att städa bilen , har lite kvar men det tar jag när vi ska upp till mamma och pappa sen. Ikväll blir det prommis , blev en igår också :) Måste köpa mig en våg på fredag så jag håller koll :) Men idag ska jag väga mig när jag kommer till mamma och pappa , hoppas hoppas att det visar - :) Hittills har jag gått ner 5 kilo :D Men har förmodligen gått upp igen , känns som så iaf ..

Nää nu ska jag ta och vänta på att klockan blir tre så jag kan hämta min älskling från dagis :)


Måste slänga in ett grattis till min bror som fyller 23 idag :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

du är så duktig du gumman :) keep on going! och imorgon ses vi, finally :D

2010-06-08 @ 16:16:12
URL: http://jnyastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0