Torsdag

Idag var jag på brandutbildning i stan , började inte bra. Skulle betala P-platsen men det gick inte med mitt jäkla kort, men tur som jag hade så kom några till från hemtjänsten och en av killarna var snäll och gav mig lite pengar. Egentligen borde man ha lösa pengar , men men.. Sen for jag hem och städade , och hämtade prinsessan min från dagis. Väntade på att Fredrik skulle komma hem och när han kom for vi ner mot Birsta , men vi kom bara till kovland sen fick vi soppatorsk, fyfan vad less jag blev . Och Fredrik vart arg som ett bi. Ja det var ju bara att ringa efter någon som kunde komma , och min bror kom men vi fick ju vänta i ca 30 min i bilen. Julia fick hoppa runt i bilen eftersom hon inte kan sitta still onödigt länge, lik mor sin ;) Aja , men när vi hade fått i bilen lite soppa så startade den inte endå, var tydligen någon luft eller hur det var . Och hade vi haft bensin bil så hade den nog startat på en gång. Men det som gör mig less är att när mätarn hamnar på rött brukar man ju kunna köra en bit, iaf med saaben våran . Men nu vet jag, man kan inte lita på mätarn eller nått när det gäller denna bil .. Men vi kom ner till Birsta iaf och hem så nu ska jag väl inte klaga .

Nu ska jag ta något varv i spåret :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

men lilla gumman, vilken historia ;) hehe, det slår aldrig fel men det är tur att du har bror din, han är bra snäll han :)

2010-06-18 @ 00:33:36
URL: http://jnyastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0