Torsdag

Vilket kanon väder det är idag , jag och Julia var ute och gick med Clara förut :) Det var så härligt . Tog lite tid bara för Julia och Clara skulle ner i varje dike och titta och varje minsta lilla vattenpöl skulle hon springa i , med sina nya skor ;) Men härligt var det .

Nu sitter jag och väntar på att gumman ska vakna och då ska vi gå ut igen , vägrar sitta i en lägenheten en dag som denna . Senare ikväll ska vi åka till Alnö en sväng , och sen handla lite mat i Birsta innan vi far hem och då slipper jag göra det imorgon när jag och Julia ska gå på Birsta , då ska vi fokusera på shoppa nått annat ;) Aja, tänkte lägga upp någon bild också från våran prommis men det värkar inte funka nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0