Måndag

Sitter på skolan och har rast, börjar väl snart igen. Känns konstigt att vara tillbaka till skolan igen, har ju inte varit i skolan på en månad . Fast jag ska ju bara gå idag och i morgon sen ska jag skolas in på hemtjänsten resten av veckan .

Ska ta mig en Birsta sväng sedan när jag slutar innan jag ska åka och hämta Julia från dagis. Måste köpa mer förvaring till hennes rum . Kanske ett tecken att hon har mycket leksaker när det inte för plats på hennes rum :) Hehe ! Ett hus skulle inte vara så tokigt :) Men det får vi ta när jag pluggat färdigt och skaffat mig något jobb . Ska ju bara plugga 1 år till sen är jag färdig och nybliven undersköterska :)

Aja , blev mycket skit skrivet nu :) Kan inte bju på någon bild heller eftersom jag sitter på skolan som sakt :)


Kommentarer
Postat av: Emma S

Hej



jag har två jätte fina bilder på julia från Antons kalas som Niclas mamma hade tagit. Tänkte att du ville ha dem. Vad hade du för mail?



Tack för i lördags föresten :)

2010-05-31 @ 19:46:45
URL: http://endaghosemma.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0